A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

 Nájdite si vlastný štýl chudnutia | FRESHdiet

Pohyb

Nájdite si vlastný štýl

Vyberte si pre seba taký pohyb, ktorý rešpektuje váš vek, zdravotný stav, telesnú kondíciu a očakávaný cieľ. Dôležité je vybrať si typ pohybovej aktivity a spôsob cvičenia, ktorý vás baví a vyhovuje vám. Kompromisy a rôzne alternatívy sú vždy možné. Uprednostnite cvičenie pod odborným vedením, ktorého výhodou je pevne stanovený tréning, dĺžka a čas cvičenia. Ak takú možnosť nemáte, cvičte individuálne a tréningový plán si zostavte sami.

Zásady zdravého tréningu:

Cvičte pravidelne.
Vyberte si šport či pohyb vhodný pre vašu kondíciu.
Vyberte si pohyb, ktorý vás baví a robí vám radosť.
Cvičenie si plánujte vopred, vytvorte si tréningový plán.
Nezabúdajte na správne zloženie jedálnička.

Necvičte...

Bezprostredne po jedle alebo nalačno.
Nárazovo až do vyčerpania.
Cviky, ktoré sú príliš náročné alebo spôsobujú bolesť.
Pri akútnych ochoreniach a iných nedoliečených stavoch.
Pri závažných komplikáciách alebo sprievodných ochoreniach.

Najznámejšie pohybové aktivity

Typ pohybovej aktivity si vyberajte s ohľadom na cieľ, ktorý chcete dosiahnuť. Charakteristiky niektorých vybraných pohybových aktivít a ich cieľ nájdete v tabuľke.

typ pohybu zóna základná charakteristika cieľ
strečing regeneračná pomalé, uvoľňujúce cvičenie, zlepšuje hybnosť kĺbov obnovenie  svalových funkcií
slender regeneračno - rekreačná asistované cvičenie vykonávané na špeciálnych zariadeniach poháňaných elektromotorom obnovenie  svalových funkcií, zlepšenie telesnej zdatnosti
pilates regeneračno - rekreačná pomalé, komplexné a šetrné cvičenie, sleduje vzťah medzi držaním tela, dýchaním a stavom mysle rozvoj telesnej zdatnosti, kontrola telesnej hmotnosti
nordic walking, turistika rekreačná dynamická, kondičná chôdza v rôzne náročnom prírodnom teréne s použitím špeciálnych palíc rozvoj telesnej zdatnosti, kontrola telesnej hmotnosti
vytrvalostný beh aerobná beh miernym tepom s dobou trvania minimálne 30minút redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
jogging aerobná striedanie behu a chôdze v presne určených časových intervaloch redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
kardio fitnes aerobná cvičenie na prístrojoch monitorujúcich TF a energetický výdaj (steper, bežiaci pás, stacionárny bicykel ) redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
spinning aerobná bicyklovanie na špeciálnom stacionárnom bicykli pri rôznej intenzite zaťaženia redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
low impact aerobik aerobno - anaeróbna cvičenie aerobiku bez poskokov so stálym kontaktom jedného chodidla s podložkou redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
kompliment® tréning aerobno - anaeróbna cielené cvičenie proti spätnému odporu, ktorému predchádza špeciálna príprava organizmu na cvičenie redukcia tukového tkaniva, zvýšenie telesnej výkonnosti
korčuľovanie, in-line aerobno - anaeróbna korčuľovanie na ľade alebo na kolieskových korčuliach zvýšenie telesnej výkonnosti, kontrola telesnej hmotnosti
kick-box aerobik aerobno - anaeróbna rytmické cvičenie spájajúce techniky boxerských úderov a kopov zvýšenie telesnej výkonnosti
kalanetika anaeróbna cvičenie s určenou polohou tela, malým rozsahom pohybu a veľkým počtom opakovaním formovanie a spevnenie tela
body - building anaeróbna cvičenie so záťažou, posilňovanie budovanie svalovej hmoty a rozvoj svalovej sily
BLOG
RECEPTY
Sledujte nás na Facebooku banner