A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

 Chudnutie | FRESHdiet

Chudnutie

NutriTi

Chudnutie je súčasťou jednoduchej rovnice, kde hlavnú rolu zohrávajú kalórie. Ak prijmeme v jedle a nápojoch menej kalórií ako náš organizmus spotrebuje, schudneme. Jednoduchý princíp chudnutia teda spočíva v kontrole príjmu kalórií a v ich zvýšenom výdaji pri športe a pohybe.


Úspech chudnutia závisí najmä od zloženia denného menu a obsahu energie prijatej v strave. Správna zmena stravovania teda naštartuje chudnutie okamžite a zásadne ovplyvní celý jeho priebeh a výsledok. Na základe najnovších vedomostí o výžive poskytuje FRESH diet komplexný pohľad na stravovanie. To znamená, že rozdeľuje potraviny do skupín podľa ich prínosu v diéte na aktivátory, stabilizátory a inhibítory chudnutia. Stanovuje denné porcie jednotlivých potravín, pretože nie je dôležité len čo konzumujeme, ale aj to v akom množstve.

Súčasťou chudnutia je však aj zvýšený výdaj energie fyzickou aktivitou. Pravidelný aerobný pohyb mininálne 2 až 3 krát do týždňa po 30 minút je ideálnou súčasťou každej redukčnej diéty.

Fakty o chudnutí

  • Pri chudnutí je veľmi doležitá pravidelnosť a správne rozloženie energetického príjmu počas dňa: Na raňajky je vhodné prijať asi 25% z celkovo prijatej energie za jeden deň, na desiatu asi 10%, na obed 35%, na olovrant 10% a na večeru 20%
  • Vhodné zloženie stravy udržiava správnu intenzitu metabolizmu a podporuje chudnutie
  • Počas redukčnej diéty sa na celkovom dennom príjme energie majú sacharidy podieľať 50 maximálne 55 percentami (z toho 95 percent sacharidy s vysokým obsahom vlákniny a maximálne 5 percent jednoduché sacharidy), bielkoviny 20 až 25 percentami , tuky 20 až 25 percentami
  • Chudnutie podporuje pomalá konzumácia jedla s nízkou energetickou hustotou, vyšším obsahom vody a vlákniny, a s dostatkom kvalitných bielkovín
  • Pocit sýtosti po jedle sa dostaví v časovom posune 10 až 40 minút
  • Hlad dobre kontroluje najmä dostatok vlákniny a vody v strave, a tiež aj príjem bielkovín, ktoré majú vysokú sýtivosť.
  • Zdravé tempo chudnutia je 0,5-1,5 kilogramu týždenne
  • Kombinácia diéty a cvičenia je najúčinnejší spôsob chudnutia
  • Pohyb je výdajom energie, pričom veľmi dôležitá je pravidelnosť: minimálne 30 minút aerobného tréningu 2 až 3 x týždenne
  • Pri aeróbnom cvičení sú ako zdroj energie prednostne využívané mastné kyseliny, teda tuky
Pri chudnutí nezostávajte sami, obráťte sa špecialistov na výživu odborníkov na výživu.

viac
BLOG
RECEPTY
Sledujte nás na Facebooku banner