A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: mysql_real_escape_string() expects parameter 2 to be resource, boolean given

Filename: mysql/mysql_driver.php

Line Number: 227

 Anaeróbny pohyb pri chudnutí | FRESHdiet

Pohyb

Anaeróbny pohyb

Prekážky v chudnutíAký je anaeróbny pohyb?

Anaeróbna cvičenie je cvičenie krátkeho trvania s vysokou intenzitou alebo frekvenciou pohybu. Všeobecne sa ako anaeróbna aktivita hodnotí zaťaženie od 75% maximálnej tepovej frekvencie pri ktorej je vynaložená veľká sila.

Pre anaeróbny pohyb je charakteristický vznik kyslíkového dlhu, kedy telo nie je schopné zabezpečiť dostatok kyslíka pre intenzívnu svalovú prácu. Vo svaloch sa tvorí laktát, látka, ktorá vzniká pri energetickom metabolizme buniek s nedostatočným množstvom kyslíka. Laktát zabraňuje využitiu mastných kyselín ako zdroja energie a to je dôvod, prečo sa pri anaeróbnom cvičení využíva prevažne energia zo svalového glykogénu (zložený cukor uložený vo svaloch). Ďalším zdrojom energie sú látky ATP (adenozíntrifosfát) a CP (kreatínfosfát).Využitie tukov ako zdroja energie je minimálne. Anaeróbne cvičenie je vhodné pre budovanie svalovej hmoty, svalovej a výbušnej sily, krátkodobej vytrvalosti.

Typy cvičenia a športov.

Anaeróbne cvičenie je intenzívny tréning pri tepovej frekvencii od 75% maximálnej tepovej frekvencie, kedy telo musí vynaložiť veľkú silu, respektíve pracuje vysokou frekvenciou. Je to napríklad šprint, bicyklovanie, posilňovanie, lyžovanie, body - building, powerjoga, squash...
BLOG
RECEPTY
Sledujte nás na Facebooku banner